mondaymondaymonday


Godmorgon eller goddag, välj själva. Idag är jag krasslig!!! Fick lite smått panik igår när lymfkörtlarna i vänster armhåla svullnade upp och började ömma väldigt mycket. Det hjälpte ju inte att kolla upp det på internet haha - allt från blodförgiftning till cancer eller HIV :S näää, fick ringa sjukvårdsupplysningen och där sa de att eftersom jag precis haft halsfluss så har immunförsvaret fullt upp och om man får en infektion eller virus i kroppen så hjälper lymfkörtlarna till att stärka immunförsvaret, därför de kan svullna upp. Och mycket riktigt, jag blev helt snuvig och slemmig i halsen... kul. Jag som ska träffa Carro idag... men det är faktiskt bättre nu så de blir hon som får bestämma om hon vågar ses eller ej :) Haha min statistik blev ju inte liiiite högre än vanligt igår! Det är ju bara mina vänner som läser min blogg (vad jag vet iaf), men här har ni anledningen!






Tycker lite synd om han ni ska se hans logg på Facebook haha. Men jag önskar dig all lycka i programmet raring och om det skiter sig så kommer du lyckas ändå! Nu kommer du nog bli en upptagen liten pöjk.. glömmer aldrig Gotland förra sommaren när vi satt på stranden och sjöng i solnedgången :) Nåväl, hejjar på dig!!

1 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

haha shit va kul xD

2011-09-08 @ 17:03:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: