man ska vara glad för vad livet ger.


Nu var det länge sen jag uppdaterade. Kändes som att det var dags, behöver skriva av mig lite grann! Sen sist (som jag inte ens kommer ihåg, men) har jag i stort sett bara jobbat och varit endel i Enköping & Västerås.

Ikväll såg jag och tjejerna Breaking Dawn part 1 (så tramsigt att dela upp det i två delar btw, harry potter wannabeeeees) men det var över mina förväntningar faktiskt! Riktigt bra, lite mer färg så de sega och miserabla delarna blev lite roligare att hänga i :) och jag är ju en sucker för cliff-hangers, eftersom jag är en så otroligt nyfiken person haha så det är extremt jobbigt men på ett bra sätt!

Efteråt gick vi till Red Room drack lite öl. De hade Heineken-kväll fram till tolvslaget och en sådan kostade bara 25 kr! Blev några såna i mycket trevligt sällskap, några begav sig och resten beställde en till, sen kom ett moodkill vid namn "bulldog" aka min misshandlare in på puben så då tappade jag lite utav glädjen och relaxkänslan - vi begav oss vi med.

Sen är det ju så att min fina älskade vän har fått barn! Caroline Sjöberg och Alexander Dahlin har blivit föräldrar till lilla Larita, jag längtar verkligen tills jag får träffa lilltösen och fina mamman till henne!! Grattis, så glad... jag är så avis haha :) Och min vän Timmy vann en fitness-tävling samma dag! 25 lax och sponsorer, grattis gubben!!!

Nu har ni fått lite mer från mig, hoppas ni nöjs för tillfället! Kanske kommer mer snart vem vet ;)

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: