when the trees are full of tweeting birds and you just stop and listen.


Jag har varit dålig på de där med att uppdatera kalendern rätt dag :P men bättre sent än aldrig! I helgen har jag tagit det ypperligt lugnt! Blidde sjuk på fredagen så chilla me käk & allt sånt i fruktan för magsjuka men det var ingen fara, dagen efter var det bra igen! Lördag var jag bara hemma med familjen. Drack glögg & käka peppisar i stort sett haha. Och igår blev det en tripp till Enköping för att trimma manen. Blev en hel del som rök kan jag säga! Men det behövdes, var länge sen mitt hår var så här lätt att kamma igenom på morgonen :) blev mera röttröttrött också, tack så mycket Sandra! Jättebra blev det! Sen efteråt skulle jag skynda mig hem för Timmy skulle komma över men det blev ändrade planer och så drog jag på myskväll hos Linda istället :) Underbar helg. Man tar det lugnt alldeles för sällan! Aa sen denna dagen, så har jag vaknat, jobbat, ätit middag, pluggat och chillat med cyber. Sova snart!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: