För vad tror dom växer upp när så mycket hat gror?


Har haft mysigaste kvällen på länge hemma hos Carro & Larita med tvillingen & Elli! Helt underbart, så mycket vi hade att prata om :) vi måste verkligen se till att ses oftare - så ofta vi kan iaf nu när vi jobbar så mycket.. en kul grej som man fick reda på också var att en viss person har hotat mig & Elli att passa oss om vad vi skriver på våra bloggar osv. Hahah. Skrattretande? Jo men visst. Tycker du ska lugna ner dig lite grann för du gör det bara värre för dig själv. Pallar inte med nåt mer bråk! Tänk i andra banor, jag ber dig.

ANYWAYS snart blir det bio med Bexxi, Sherlock Holmes - tvåan?? Mi don't know, den är nog asbra! Puss

6 kommentarer
Anonym säger:

din feta tjockis, du beter dig som en riktig fjortis. Jag hoppas innerligt att hon slår sönder dig igen

2012-01-14 @ 15:56:26
Anonym säger:

Det är synd att ip-adresser sparas lilla gumman :)

2012-01-14 @ 18:26:57
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

Anonym nr 1: är jag både fet OCH tjock? tack för att du berättade det för mig det hade jag missat... men att du hoppas hon slår sönder mig igen är dock lite förvirrande. har du något emot henne också eller? för om det händer blir det inte så roligt hos polisen liksom. sen en rättelse: hon slog faktiskt inte sönder mig, hon SPARKADE sönder mig :) med sina fjortistofflor.



Anonym nr 2: visst äre synd!

2012-01-14 @ 20:20:48
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

"din feta tjockis" hahahah hur orkar folk? till anonym: kan du inte skriva ditt namn o' stå för vad du säger ska du hålla käfften ditt äckel :) / ellinor olosson

2012-01-15 @ 11:16:08
Oet säger:

Haha vilken patetisk kommentar (den första). Stå för vem du är så kan du också få bli sönderslagen :)

2012-01-15 @ 14:29:39
Carro säger:

Hur gammal är du???????? Haha! Vilken pajas!!! Skriv ditt namn istället din lilla fjant? Och försöker köra med elaka kommentarer, jag har ingen aning vad du är för en människa, ärligt?? Försök inte trycka ner någon annan bara för du mår dåligt, det tråkiga är att jag tycker synd om dig. Om jag hade hört dig säga detta ansikte mot ansikte lovaaaaaaaar jag dig att d är du som blir sönder slagen, och Elin gick inte sönder din lilla fjant, isåfall hade hon inte haft mod att skiva detta inlägg men jag menar det, (pajas som inte ens vågar skiva namn) säg detta ansikte mot ansikte istället så svär jag du är kööööööööörd!

2012-03-10 @ 23:00:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: