varsågod massa text.


Igår så var jag vaken hela natten, kunde inte somna. Men sen blev jag så sjukt trött runt 7-tiden men det var bara att hålla sig vaken och åka till skolan. Tänkte att jag bara skulle vara med på genomgången och jobba hemma istället, så glad blev jag när vi inte ens hade någon genomgång♥ WASTE! När jag kom hem iaf så kokade jag massa kaffe och lagade mat som jag inte ens orkade äta sen somna jag, vaknade strax innan fem sen drog jag på en promenad med Timmy några timmar sådär. Han har gjort illa knät den klanten förmodligen slitit av en muskel :( sen kom jag hem, tittade på Idol, NCIS, sen försökte jag somna. Tror jag lyckades runt 2,3-tiden och nu sitter jag här och hostar och gör mig redo för småbarn. Jag har fått ett s.k. litet schema på dagiset så jag jobbar 12.30-15.30 mån-tors varje vecka en tid framöver. Det är inte så mycket jag vet haha men ändå skönt (har inte råd att tacka nej till jobb) och idag hade jag inte haft tid att jobba fler timmar eftersom jag har matteprov imorgon SÅ JÄVLA TAGGAD :D eller?.. Ekvationer och funktioner. Bör ju inte vara så svårt endel grejer är samma som från B-kursen. Fast å andra sidan så läste jag matte B i ettan på gymnasiet så de blir 1,2,3 år sen(?) bra att jag orkar räkna ut det haha! Nej men det är skönt vi har bara 2 prov sen nationellt på luciadagen :) nu måste jag få i mig frukost och kaffe och plöja igenom sammanfattningen och fördjupningen på matten sen blire barnarbete! Höhö. HEJDÅ!

1 kommentarer
Becca säger:
http://rroos.blogg.se/

sv: Ja absolut, när jag fått jobb och har råd med en fika haha :P<3

2011-09-20 @ 21:57:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: