tillbaka till stenåldern?


Jag dödar internet-anslutningen snart!!!! Har aldrig varit med om ett segare internet, förrutom sånt gammalt och hederligt som Windows 95 men då hade man ju tålamod (och visste inte bättre).... det går inte ens att ladda upp en bild på 1MB? Jag som hade fotat regnbågen idag :D haha men slänger upp bilderna senare.

Idag iallafall, så har jag först varit i skolan. Sen åkte jag hem, finslipade mitt CV och skrev ett awesome personligt brev sen åkte jag in till Uppsala och träffade Elli och betalade tillbaka pengarna till henne :) SEEEN fick jag skjuts av Manne till Den Blåa Lådan för att lämna in min jobbansökan, och där på plats får jag veta att det föredras att ansöka via internet. Waste? Mhm. Så jag åkte hem igen, kom på att jag inte hade ätit nånting på hela dagen för min mage började kurra på bussen, busigt... så nu har jag ansökt genom internet, bakat & ätit äppelpaj med familjen och försökt kolla på Star Trek som går på 4an. Nu ska jag börja ladda för imorgon! Kräftis-skiva hos Princess Lea! Jag gillart! Jag har ett helt kräftpaket till mig själv haha :D

Nä nu blev det för mycket text och för lite bild. Ha en fortsatt trevlig fredag!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: