qualitytime


Den här kvällen blev en Elin-kväll och jag har gått igenom massa gammal skit som jag inte vill ha eller behöver längre. Har slängt ungefär en halv sopsäck varav hälften är gamla skolpapper haha... kommer nog lyckas fylla den när jag gått igenom alla kläder också, skönt att bli av med massa grejer!! Man känner sig ny och fräsch på nåt vis, samma känsla som att köpa nåt nytt när man slänger nåt gammalt :) nu ska jag fortsätta! Har en trevlig kväll för mig själv faktiskt, hoppas er lördag också varit fantastisk! --och så kollar man på klockan och inser att kvällen knappt börjat, nåja! Ha en toppenkväll!!!










1 kommentarer
Becca säger:
http://rroos.blogg.se/

Sv; Men vaa, jag aldrig sett det :( kanske någe fel på min fb. Puss <3

2011-09-04 @ 00:27:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: