det här rubrikfältet som är så jävla obligatoriskt


Åh hej världen. Börjar bli för sömnig för att fungera korrekt men tänkte slänga upp ett litet inlägg innan jag slocknar i min sköna säng. Idag har jag varit i skolan & på jobbet. Jag åt varken frukost eller lunch (för nej, jag hade faktiskt inte tid - för ja, som sagt, min säng är väldigt skön speciellt på morgonen) matten känns mer tilltalande än i måndags så det är ju positivt! Dock gick hela en och en halv timmes lektion åt till genomgång denna dag så det blir mycket att räkna hemma för att det ska sitta som en smäck! Tänker förbereda mig bättre inför detta provet än vad jag gjorde med förra. Visserligen fick jag bra betyg men det var för mycket slarvfel för att jag ska vara nöjd med min insats!

Och nu såhär på kvällens kvist fick jag veta att jag börjar jobba klockan nio istället för halv ett imorgon - pengar förvisso, men sovmorgonen då... haha äsch! :) imorgon blir det kul också för då blir det utgång, till lilla Red Room där jag hade en fin kväll för öhm typ 2½ månad sen (ni vet, ironi, kvällen jag blev misshandlad) men ska umgås med min fina fina vän Ellinor det var väldigt länge sen! Hennes pojkvän spelar så alla som vill kika förbi - gört! Jag är ju lyckligtvis ledig på fredag både från skola och jobb så det blir eventuellt kinarestaurang med lillsyrran & mamma :) Nä nu blev det så himla mycket text. Får skriva mer sen om vad som kommer i helgen ^^ Ha det bra nu ska jag Skypa lite med min barndomsbästis Marielle sen blire slaggen för mig! Puss

-----------------------------------------------------
MEN JUSTE!!!!!
Glömde ju.... Grattis till finalplatsen i IDOL André!
Helt sjukt, är verkligen glad för din skull och ska hejja på dig!
Puss & Kram.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: