det är inte du som är galen det är världen som är sjuk


Haha. Godmorgon till mig själv! Har varit vaken ett tag så nu blir det varma mackor till frukost, + mitt kaffekaffekaffe♥ Igår åkte jag hem till fina Becca och hade lika kul som vanligt! Haha asgarv till Torkel i Knipa och aaaw-moments till Lilla Sjöjungfrun. Så bjöd hennes pappa på kycklingtallrik! Så jävla gott, jag hade typ inte ätit nåt igår innan det så magen blev asglad, haha! Jag hade tänkt hinna med att kolla lite i matteboken nu innan jag jobbar men jag ooorkar verkligen inte. Så slutar jag halv åtta ikväll YAY för jag ska få vara med på föräldramötet på dagiset :P det går bra nu! Haha vikarie en dag sen fick jag tim-anställning, jag har inte ens utbildning x) men de e skönt att ha något att göra om dagarna! Nu återgår jag till Kapten Röd.

CIAO BLESSINGS.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: