bullar & hårfärg


Tittut! Igår hade jag matte sen åkte jag till Eriksberg till Saras klasskompis Sofia och vi bakade bullar och pluggade, mysigt :) Sen blev det filmmys. Jag smög med höhö de va egentligen bara för studenter :P The Social Network såg vi, hade inte sett den innan heller (jag vet smiska mig på fingrarna) men den var riktigt riktigt bra!!! & bullarna var lika goda som dom ser ut :)



Idag har jag inte gjort så mycket. En supersnabb tripp till Gränby Centrum för att....... KÖPA HÅRFÄRG yepp!! Tänkte ju vara generös med en bild redan ikväll men ni får helt enkelt vänta till imorgon för att få se vilken färg, om ni har tur innan skolan :) Jag ska nog göra tre lines på sidan också som jag tänkt på ett tag, får se om jag vågar bara ;P Hade ett fint litet samtal med prinsessan nyss och jag håller med henne vi tjejer ses inte så ofta som vi borde! Skärpning, va... men på kulturnatten blir det kräftskiva hos Lea så då samlas de flesta och SANNA kommer! Eller jag hoppas verkligen det, sist jag träffade henne var på min studentskiva och det var max 1 minut haha :(

Nä nu ska jag sova, ladda inför imorgon som bjuder på matematik & en möjlig tripp till Enköping :)


1 kommentarer
Becca säger:
http://rroos.blogg.se/

Sv; Asså jag tror fan det, den kommer nog bli en aning annorlunda dock, kanske inte samma känsla men jag tror den blir ruggigt bra :)

2011-09-02 @ 11:26:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: