takin' time for miself every once in a while

 


Osminkad och trött. Tänkte bara visa hur mycket den röda färgen har tvättats ur! Inge kul och jag är helt pank, får inte pengar förrän jag får lön i slutet på månaden.. ska använda mina puppyeyes på papa så kanske jag kan få låna en slant redan imorgon så jag kan fixa till det! Hoppas :)

Idag iallafall har jag inte gjort ett skit! Helt utpumpad efter en vecka med barnen och jag orkade verkligen inte åka till skolan så jag "tog ledigt" haha. Så har bara tagit det lugnt och återhämtat mig. Imorgon kanske det blir lite partyparty vi får se, har inte bestämt något än. Kollade på fotboll & Idol och kan gladeligen säga grattis till både Sverige och André som klarade sig galant! Nu ska jag pilla lite på mina naglar och bara ta hand om mig schälv hihi :) Så godnatt! Hörs väl imorgon!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: