Steg upp på morgonen, innan min dag var riktigt vaken. oooouhuh


Vilken häääärlig dag!!!!

Jag vaknade för cirkus en halvtimme sen. Allt var perfekt - med den svaga vägglampan på andra sidan rummet som gav det perfekta morgonljuset samt mysfaktor på hög nivå, min underbart mjuka säng som är perfekt varm för att man aldrig ska vilja gå härifrån, ingen mardröm. Det enda som hade gjort det lite mer perfekt skulle vara någon timme till i sömn och att inte bli väckt utav min fruktansvärda väckarklocka utan någon som viskar försiktigt "Eliiiin, dags att vaknaaaaa, jag har gjort frukost på sängen" :)

Nu ska jag börja sträcka på mig, gå ner och kolla om det finns kaffe klart eller om jag (med nöje, faktiskt) får slå mig ner i soffan och vänta i ynka tio minuter maximum. Om en timme ungefär åker jag in till Uppsala och har matte sen blir det jobb på dagiset igen! Jag satt igår och längtade till de snoriga små raringarna, vad är fel på mig haha... och i måndags när jag vikarierade för mamma sista timmen på en annan avdelning och Lilla Björn kom till den gården så fick jag den där känslan "nu kommer mina barn!" haha! Åh de är så givande att jobba med barn, jag trodde inte att jag skulle gilla det så mycket som jag gör faktiskt :)

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: