kul att man missade matchen. men grattis Sverige!


Har legat och sovit ett bra tag och nu när min bror fixat internet på min bärbara igen så loggar man in på Facebook och ser att hela startsidan är överöst med logginlägg som "Fyfan va bra" "EM-slutspel hell yeah" "Det här gjorde ni bra Sverige" "Fan vilken härlig seger" osv.. så ba juuuuste.. :( går matchen i repris? Vet ju förvisso utgången men vore kul och se ändå :P

Ajja, jag har som sagt sovit. Har ju jobbat idag sen direkt efter jobbet rushade jag på cykeln till närmsta busshållsplats för att åka in till höstmarknaden på Vaksala torg! Så typiskt att man inte tagit med sig en enda krona till jobbet men hade ingen väska med mig idag.. fast lika mysigt var väl det förutom att jag frös som en liten chihuahua. Hade ju redan varit ute hela dagen med barnen och mina kläder var inte de varmaste alternativet när solen började gå ner. Får se om man blir sjuk nurå! (y) nu måste jag försök somna igen och hoppas att det går. Får göra lite varm mjölk eller nåt :) Godnatt!

1 kommentarer
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

Åh vad fint det blev med nya designen gumman, du har lyckats göra det som jag inte lyckades göra.. såklart;)! Älskar skuggorna<3

2011-10-13 @ 18:51:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: