.


Denna dag tog knäcken på mig haha! Med inte så många timmars sömn traskade jag iväg till jobbet lite efter sju imorse, nio timmar senare fick jag traska hemåt! Ouf, vad trött man blir av att vara omringad av barn en hel dag.. somnade nästan så fort jag kom hem och vet inte om jag har sovit 2 eller 3 timmar, känner bara att hela kroppen tackar mig. Imorgon äre fredag redan!!! Är det nån som bestämt nåt med mig i helgen? Kommer inte ihåg :/ min hjärna tog en tripp och drömde sig bort till värmen typ Thailand eller Brasilien och vill inte komma tillbaka till mig, typiskt! Matte vet jag iallafall att jag har imorgon, och inget jobb! Ska faktiskt bli skönt att få vila lite :) nu ska jag ner & se om det finns nåt käk kvar till mig! Ciaooo

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: