en söndag i oktober.


Nu är helgen över. Har spenderat min tid med personer jag diggar en massa sen jag sist uppdaterade här :) I tordags blev det Red Room med Elli för att lyssna på Manne när han spelade, drack lite vin och lite öl. Nathalie, Johannes och Timmy var också med och så kom Lea, Becca & Elina också, härligt värre! Elina sov hos mig sen för hon missade sista bussen hem. På fredagen blev det kinabuffé med mamma och lillasyster och Elina följe med och käka också. Sen blev det fix hemma hos henne innan drog vi till Niklas för att fira Mats och Veronika som fyller år imorgon :) Lördagen blev det att fira min kusin Erica i Vattholma, fyfan vad jag älskar smörgåstårta! Sen drog jag till Niklas igen och vi drack och hade det trevligt. Idag så har jag bara slöat, haft mycket ångest också men det går väl över.. imorgon är rutinerna på banan igen; skola & jobb. Nu ska jag nog glo på en film och bara fortsätta mysa med min underbara filt och kurrande kissemiss!

1 kommentarer
Elina säger:

Haft sjukt skoj med dej gumman :)

2011-10-02 @ 23:10:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: