en liten fredags-update.


Jag tog mig friheten till mina strumpor från New Body för jag var så nyfiken på hur de var! Beställde ett paket med vanliga Ankle Socks och ett paket av deras nyhet Lady Soft Socks. Supersköna verkligen! :D haha nog om det, om det är någon som är sugen på att beställa från New Body kan jag säga till nästa gång min lillasyster säljer :)

 

Igår så fick jag ett brev från Posten, och ja! Jag fick jobb på julkortsorteringen i år igen! :) Preliminärt 11 pass, ca från 17.00-23.30. Så jävla passande då jag jobbar på dagen på dagiset! Wiiie :D så jag blev glad :) Idag så ska jag till Enköping, först hem till Linda sen vidare till nånstans hahah Alex fyller 20 så vi ska fira honom, Grattis! :) nu måste jag lägga på ett kol och göra mig i ordning, har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig än haha! :P

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: