var finns motivationen?

Är det bara jag som har dödsångest för studenten? Den är här om mindre än en månad, och betygen ska sättas snaaaaart!! Det vrider sig i magen, det snurrar i skallen och musklerna fryser, jag får ingenting gjort för jag vet inte var jag ska börja.. Det kommer vara skönt när allt är över, men än är det inte det. Och jag har ångest över mina betyg (JAG VET JAG SKA INTE KLAGA - men jag vet också att jag kan sååå mycket bättre än vad jag presterat) Och jag vet att jag kommer ångra mig om några år att jag inte tog tag i allt med bästa kraft.. men det kanske var det ändå? Jag menar jag orkar ju faktiskt inte längre. Även om jag vet att jag egentligen kan bättre.. man kan väl se det som att springa ett maraton med halsfluss. Jag gör mitt bästa även fast jag egentligen kan bättre.. åh. Jobbigt. På tal om jobb - panik där också.. eller nja, det löser sig väl. Jag ligger ju på latsidan med att leta också haha.. Ja det här var ju ett peppande inlägg. But u gotta take the good with the bad, right? Kanske uppdaterar mer senare, nu ska jag plugga!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: