två veckor kvar.....

Helt seriöst... fyfan så jävla taggad man är på nå sätt?! haha :D imorgon tar jag studenten om två veckor!!!!! Hade betygsnack idag i flera ämnen och det ser rätt bra ut hihi :) Så har man kirrat biljetter till Pirates of The Carribean 4 på fredag med Becca, Becka, Tiff, Lea+1! Och så har det varit värsta ovädret som startade seriöst sekunden efter jag stängde dörren hemma :D Älskar blixtrar & dunder :):) men tur att jag hann in innan spöregn & hagel endå för de e inte mys & springa i :P hahah ja e på rätt bra humör som ni säkert märker ^^ Blev klar med projektarbetet idag också :D Så nu har jag en uppgift kvar att göra i arbetsmiljö & säkerhet, göra klart min serie i Illustration, min tidning i formgivning och en portfolio i desktop sen e jag fan klar? Think sooo!!!! :D toppentoppentoppen wehoooo! :D Ingen kan bryta min happyspirit just nu haha! :D INGEN :D

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: