turn around bright eyes

Fredag den trettonde. Märks det ens? Nej, aldrig för mig verkar det som. Har haft flyyyyt today! Kirrade in tre uppsatser som jag lämnade in på en gång. Har mått relativt jävla awesome och så fick jag reda på att vi är lediga på måndag med :D fifan så schönt! Ikväll står lugnet på schemat och det g-illas mycket. Orkar fan inte göra nånting bara chilla är en plan i min smak för idag :) Hungrig é man mé, men den e ju i ugnen nu och doftar ljuvligt haha :) Livet är faktiskt så bra du gör det - & I intend 2 make mine the best possible. Puss på nosen mina raringar haha :D pusspuss

1 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

Asså kände oxå de idag, jag vill vara hemma, SJÄLV & bara chilla med livet. Man kan inte vara ute å festilura varje dag! Men imorn kanske de blir andra bullar, eller, eller? <3

2011-05-13 @ 18:17:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: