the future is tomorrow

Nu är studenten snart här. Jag sitter och funderar på hur annorlunda mitt liv kommer bli, jag menar skolan har ju den största delen varit en stor del av det. Just nu känner jag frihet, jag sitter och drömmer om sommaren och allt jag ska göra. Vi börjar med Rebel Music Festival i Enköping, fira Lollo och kolla när hennes pojkvän spelar. + två till festivaler är inplanerade - Peace and Love i Borlänge dah och Uppsala Reggaefestival. P&L ska jag och Carro jobba på! Jag ser faktiskt fram emot det riktigt mycket. Var ju där -09 & -10 och känner att jag redan upplevt det mesta så att jobba där gör inte att jag missar något alls :) JAG KOMMER FÅ SE VOLBEAT asså! HAHA det var därför jag och Carro sökte faktiskt, för jag hade inte råd med biljett men när jag såg att de skulle komma var det en självklarhet att jag skulle dit haha! Kan bara inte missa dom... Sen har jag tänkt mycket på vad jag vill jobba med. Jag har ingen aning, förutom att jag vill arbeta kreativt. Det har jag alltid trivts med så kanske grafisk designer? Jag skulle vilja läsa en trädgårdsmästar-utbildning och jag har alltid i hela mitt liv velat bli frisör. Jag vill avancera mitt amatör-spel på piano & bli relativt bra - kunna spela efter noter istället för att bara kunna enstaka låtar. Nu känns det som att jag kommer kunna ta min tid till exakt det jag vill, ni vet man tar ju inte jobbet med sig hem som man gör med skolan så att säga. Det är nog det jag kommer se mest fram emot. Friheten.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: