stress-day

Idag står s-t-r-e-s-s på schemat, inklusive 2 prov, Saras & Ellis studentskiva som jag ska vara med på middagen på och vi ska vara hemma hos Hannah klockan 5 och mitt sista prov börjar klockan 3..... så ska jag hem och fixa mig, duscha fixa håret och allt. Damn, fyfan jag kommer typ stressa ihjäl mig idag.. Men det kommer vara skönt när all skit är över (alltå skolan, inte skivan hah) så man bara kan njuta av att det är så lite tid kvar innan man blir frisläppt :) hehe jävla fängelse skolan har blivit för mig. Hate it. Så nu blir det att söka massa jobb också, underbart! Haha frågan är ju vart man ska söka? Men det har jag inte tid att tänka på nuuu haha. Gosh.. Håll tummarna för att det går bra för mig idag, det lär behövas!

 

WOUP jag ser brun ut!!! (och lite sliten men tyst)


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: