you're on a place where I just can't go

Bara för jag är helt awesome (& totally wierd) så har jag sommarkläder på mig idag! Tills jag ska ut vill säga haha lite för kallt om det skvätter snö på mina bara ben va. Idag mår jag bättre också så sjung hallelujah! Ska träffa Timmy lite senare sen så snacka Ida om att hon ville ses idag också :) det blir nog en vit helg tjiho hiho! Inte för att det kanske räknas så värst mycket eftersom jag var sjuk igår och ska fira min morbror imorgon på hans hem så vill helst inte vara bakis liksom, men aa. Vit helg :D Nu kokar mina ägg.


CIAO

1 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

åhå sommarkläder! man vill ju gå i det! jag börjar använda min skinnjacka och det e inte kallt på dagen men på kvällen är det ;/

2011-03-20 @ 13:11:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: