dags för en lista!

Snodde den av Princess yes!


Du heter: Elin Ulrika Therése Eriksson
Smeknamn: Från Lelle av morfar till Elon i högstadet och Elleh i början av gymnasiet. Nu är det bara Elin, och drottningen ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till: iff e så många (haha..) Men Candleburn, Tears in Heaven, Almost Lover
Beroende av: Mina vänner är mitt syre
Vad tror folk om dig? Haha fan vet ju du bättre än jag.
Stämmer det? Yepp!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina nära ser min insida, annars äre mest bröst & ögon haha

Hur imponerar man på dig? Endast om man varit till månen. Nej, som Lea skrev: ä r l i g h e t
Brukar du skratta för dig själv? hahaha, varje dag

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Varför det?"

Var bor du? Uppsala

Trivs du där? Ohja det gör jag, men å andra sidan vet jag ju inte så mycket annat haha har aldrig bott nån annan stans

Hur svarar du i mobilen? Haha olika hela tiden, men mest "Aa hallå?" tror jag?

Vem ringde du senast? Pappa, hihi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: (de va inte pappa dårå) Bara massa vanligt snack, update om livet osv :)
Antal timmar sömn inatt: Åh, tror jag äntligen fått sova mina 8 timmar!

Sov du ensam: Me n my computah

Brukar du komma i tid: Jag är en tidsoptimist och kommer alltid vara, endå stressar jag typ hela tiden och fattar inte hur det riktigt går ihop..

Hur känner du dig nu: Typ, lite sjuk tror jag :o
Vanligaste färg på dina kläder: I'm a rainbow?

Vad tycker du om fötter: Jag ser ner på dom

Vad saknar du: Sara & Elli....

Hade du en bra kväll igår: Jo helt okej, lugn & trött :)

Favorit dryck på morgonen: Te. kaffe för energi, men tea, I love!
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt midnatt men somnar vid 2,3,4 :(

Är du blyg? Haha mja beror på, men skulle nog säga nej endå.
Sysslar du med någon idrott: Nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hur kan man älska nån man inte känner? A t t r a k t i o n kallas det

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ouff ta en pungsmäll för att veta hur det känns

Är du nöjd med ditt liv: I love the people in it, men allt i mitt liv är ju inte det ultimata.

Är du bortskämd: Nepp.
Vad gör du i morgon: Är förmodligen bakfull och köar utanför Flustret

Vad är det värsta du vet? Dishonesty. Hatar när folk ljuger, jag kan alltid ta sanningen.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Mina vänner är definitionen av vänskap.

Vad är det finaste du fått? En tvillingsyster ♥
En speciell dag du minns: Men det finns ju så många palla välja

Du samlar på: Solglasögon haha, fast många såg sin sista stråle förra sommarn ;/

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Om det inte är extremt så håller jag det för mig själv
När grät du senast: Hm, lite igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en jaccusi :D

Vill du gifta dig: Jaaa tror det
Vill du ha barn: Ingen anar hur mycket

Är du musikalisk? Nja, kan plinga lite på piano haha

Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat vatten släcker törsten bäst (:

Bor dina föräldrar tillsammans: Yepp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vem har inte?

Biter du på naglarna: Nejsh inte längre, gjorde typ i låg & mellanstadiet

 

Saftigt va?


2 kommentarer
Linda Eriksson säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

hihih okej tack ^^<3

2011-03-11 @ 11:03:52
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

sv; ååh vad duktig du är sötnos! haha bdb is over now gumman, bara inse.. kanske ska vi skaffa ett fotoalbum istället haha :D och Vad är inte facebook till om alla bilder? xD



Vilken rolig lista du har, de mesta visste ja ju redan om dig hihi (A)<3 miss you! vi måste ses snart hjärtat mitt.

2011-03-11 @ 12:53:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: