tillsammans é vi oslagbara

Först tappade jag min tur. Sen min tro, mitt hopp & min kärlek. KÄNNS JU TOPPEN! Men det är ju inte ett moln så långt ögat kan nå så hoppet om sommar kanske hittar tillbaka till mig? Woupwoup mer kaffe till folket! Hahah jag e hyperlihyperdyper yäää hiho.. fett jobbig chey. Snart blir det promenad med käre Ida (som inte läser min blogg) och hon kom precis in från rökmolnet och utbrast "Jag har fotat våren Elin!" Det vill jag också göra. Får ta med mig kameran och fota allt som hör våren till, vill säga upptinat bajs och hala pölar. Några tussilagos lär ju inte ploppat än som man (iaf jag) säger! Nä nu kör vi, snart äre helg! Puss på nosen eh ja!

1 kommentarer
ida säger:

jag läser visst din blogg, iaf när du tvingar mig , som nu ;) haha

2011-03-15 @ 13:40:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: