she just couldn't resist

Jag som var så stolt över mig själv att jag lyckats ställa tillbaka dygnet till iallafall "OK", går och somnar vid halv sex och sover fyra jävla timmar! mooorrrrrr! Hoppas jag lyckas somna relativt tidigt endå jag får trötta ut mig som fan. Men det är ju bara ta sig en titt på läxhögen så får man huvudvärk haha.. fatta att det snart är över. Jag är grymt stressad över mina betyg! Okej jag ska inte klaga på dom, men jag förut accepterade jag inte ett G och nu är jag lättad ifall jag slipper kompletera något för högre betyg. Men vad ska man göra när man är skoltrött och verkligen inte orkar? Men jag ska fixa detta, har lite mer än en månad på mig.. Nu tror jag att jag färgar håret eller nåt, lite mer blondt. Varför inte hehe?


CIAO

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: