put me to work

Oj va statistiken styr mot skyn idag. Haha säkert bara en såndär endags-grej :P Jag kom precis hem ialla fall, eller för typ en kvart sen. Har fått jobba 13 timmar idag! Är helt slut i benen och fötterna plus att jag sovit endast tre timmar gjorde dagen outhärdlig.. fyfan. Och trodde vi skulle få ledigt imorgon men icke. Vi blev bjudna på jättegod lunch i alla fall men det var klockan tolv, och så när man kommer hem så såtr det ingen mat på spisen.. Nu väntar jag på att Marielle ska komma hit och hon frågade precis om hon ska köpa med sig glass, svar ja haha :D mums, det förtjänar jag för dagens slit. Haha på praktiken får man inte jobba mer än åtta timmar om dagen, men vad ska man göra? Bara å bita ihop..

Det här har vi fått pyssla med idag.
Allting låg i kartong, de flesta möbler skulle monteras ihop, alla smågrejer var inplastade och bubbelplastade. Sen så vare prismärkning på allting med! Helt jävla underbart...





Sen så är det slutgiltigt piff på tordsag innan pressen (alltså media) kommer!

3 kommentarer
carro säger:
http://crlccs.blogg.se/

fiiint! <3 haha, jag har typ varit inne på din massa ggr idag

2011-03-08 @ 20:59:17
Lea säger:
http://mylifeasprincesslea.devote.se

Jag blir bjuden på lucnh vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarje dag på jobbet plus att jag får jobba med sjuuuuuuuuuuuuuukt snygga killar och sköna personer... vissa har det bättre än andra!! Mohahahaha ;)

2011-03-08 @ 23:49:01
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

gud vad fint de blir :o lär ju få jobb sen? <3

2011-03-10 @ 07:16:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: