obligatoriskt fält

Åh det här med rurbriker.. det är inte riktigt min grej. När jag bloggar så vet jag ju inte vad jag ska skriva förns jag skriver det, och sätta rubrik som sammanfattning när allt jag kladdar ner är en egentlig salig röra av massa ting och ingenting? Undra hur det skulle vara att sätta rubriken först, och helt följa det ämnet. Klarar jag det? Den första som kommenterar får välja ett ämne som jag ska skriva om och så kan ni önska mig lycka till också :)

Jag har beställt en studentklänning idag också! Från Nellys. Innan hittade jag en sjuuukt snygg som jag hade tittat på innan, så precis när jag skulle beställa kom jag på att både Linda & Lea har beställt en sån! Haha pjuh, men ändå drygt för då vare bara att leta igen :P Men nu har jag en på väg. Får se hur den är, den var fin på bild i alla fall :)

Nu ska jag kolla film eller nåt, kanske städa rummet?

2 kommentarer
carro säger:

wouuup, vem blev först? YEAH.

ämne, hm.. vad sägs om skit byn vadstena? ;)

2011-03-29 @ 20:10:16
Ida säger:
http://ipeterson.blogg.se/

fin blogg du har :)

2011-03-29 @ 21:37:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: