lite text kanske

Åh ska jag skriva av mig? Jag kan ju berätta om veckan eller nåt. Men den har inte varit så fartfylld Ida har hängt vid min sida alla dagar utom denna. Vi har chillat fisken eller vad fan folk säger. Jag tycker det låter konstigt så de e säkert fel haha. Så har jag sökt jobb också men det verkar inte ljust, hur fort ska de höra av sig? Och så har vi kollat upp en grej och jag är s i c k l y lättad! Praktiken har inte gått så bra.. jag vet inte riktigt vad det är som händer haha men det lutar väl åt att jag också hoppar av. Jag kan inte tolerera att bli hunsad omkring som en liten myra, ni vet dom som får mycket arbete gjort och inte kan säga ifrån? Haha eller... åh vad händer idag då? Ikväll kanske snarare.. jag vill nog bara ta det lilla lugna ändå har känt mig krasslig igår och idag. Ser fram emot en dunderförkylning! Nu ska jag sova, godnatt! Haha skoja. Jag är fett rastlös och allmänt knasig i huvet.

CIAO

1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

mään va? offta du ska hoppa av praktiken?

2011-03-19 @ 10:41:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: