I love the sun 'cause I love my glasses

 

Godmorgon alla superhärliga sommarmänniksor!

Igår blev ju inte dirket som jag planerat, om man kan säga att inte gör något är att faktiskt planera, men det blev utgång såklart. Jag kan inte sitta själv en hel helg, klart jag kan ta det lungt (haha) men då vill jag ha sällskap.

Fame blev det, med Becka & the crew! Patrik var  där med sin tjej och polare med, sen kom Timmy dit också :) Jag tog det lungt ändå, en öl köpte jag själv sen fick jag en öl och smirnoff ice av Timmie. Supershysst! Så jag mår rätt bra idag mja haha :) Vid halv två drog vi till donken och käkade innan vi drog till bussen hem :)

Kanske drar ut på äventyr sen också om det går som jag vill det. Men det måste det göra annars vet jag inte vad jag tar mig till alltså. Behöver detta so bad. Så det får bli så nu haha. Ingen gillar en grinig Elin, ni som haft oturen att möta henne i värsta humöret vet vad jag menar haha :P Nu ska jag äta lite sen packa? Hah ;)



CIAO








0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: