have no regrets?

Blir galen på mig själv, känner för att bita sönder fingrarna bara för att hjärnan ska fokusera smärtan nån annanstans och sen fortsätta. Bara fokusera på annat, må dåligt över annat. Tro att det är okej sen minsta lilla grej så ramlar hjärtat ner i magsäcken och blir till skit. Det största problemet är ju att jag absolut inte förstår. Och ingen förstår. De två viktigaste organen samarbetar inte och att man ska fatta sina beslut med hjärtat eftersom det inte blir lika förvirrat som huvudet? Om hjärtat mår dåligt blir väl besluten det också. Det är dags att släppa och jag hittar inte sättet. Slå mig. Misshandla mig, få mig att hata dig. Jag förstår verkligen inte.

1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

:( <3 i love you

2011-03-31 @ 07:55:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: