fredag den fjärde

Vaknade för ett tag sen, har duschat och ska käka frukost innan jag bär mig av mot praktiken. Efter så möter jag och Becka upp Carro så åker vi hem till Soffalajnen för käk och massa tjejmys! Carro sover hos mig ikväll, för imorgon äre studentkryssning!!!!! Skulle kunna göra en miljard utropstecken till, men bättre att lägga energin på själva äkta varan! Så taggad man kan vara då! Herregud va kul vi brudar kommer att ha! Och nästan alla av oss är singlar ;) Nu måste jag dra, ni får en vacker bild på mig när jag springer till bussen nån fylla tillbaka. Det är svårt att göra tre saker samtidigt!


2 kommentarer
carro säger:

vem é det som inte é singel? haha.

KUL KOMMER DET BLI, WOOOOOP! <3 <3

2011-03-04 @ 10:54:11
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

tess & johanna har varsin pöjk ;)

JAG VET!!! gah taggar taggar taggar som fan hela tiden :D

2011-03-04 @ 14:57:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: