d y g n a r n

Yep, that's mey! Haha jag har dygnat tre dagar i rad nu (misslyckats de två dagarna innan men idag ska jag lyckas för nu har jag kaffet på min sida! att jag inte tänkte på det innan?) och ska baka scones till familjefrukosten om några minuter :) städat lite har jag gjort med, och chattat med Sara och Elli, mina grisar i Thailand <3 Efter min vackra frukost tänker jag ta mig en promenad till solariet sen till skolan! Haha och Carro vann rubrik-'tävlingen' och ämnet blev Vadstena! De ska väl gå rätt så bra haha, spenderade hela förra veckan där så ni kommer till och med få några foton á la Elin ^^, nej. Scones var det. Och lite ägg. Apelsinjuice. Kaffe!

HABBAHABBAHABBA!!!!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: