bloggfri helg.


Niklas säger det rätt bra.

Har knappt suttit vid datorn ett dugg denna helg, fett jävla skönt endå! Men man får ju lite kli i fingrarna haha när det kommer till Facebook och mailen :P Helgen har varit dunder i alla fall, i fredags jobbade jag ett tag innan vi drog ut, och självklart glömmer jag mitt leg hos Becka så jag fick springa tillbaka till hennes lägenhet men jag missar bussen så var på tanken hem men så ringer Carro och säger att jag ska komma till Baren Baren så kvällen löste sig tillslut endå :) Igår drog jag och Carro hem till Niklas och 'chilldrack' haha drog i oss två plattor.. najs de :p nu ska jag kolla på Solsidan, fick låna första säsongen av Nickepicke :D

CIAO

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: