livet går på & folk går vidare.



Nu vare ett bra tag sen jag uppdaterade.. 11 dagar? Nytt rekord trorja hah. Lite skönt har det varit, men det har ju hänt en massa sen sist som jag kanske borde skriva om - typ studenten?! Det kan jag säga er: det var den bästa dagen hitills i mitt liv. Man skulle kunna se det sorliga i det absolut, att man inte får göra om det nånsin mer, once in a lifetime liksom.. men det blir ju bara jobbigt. Istället kommer jag minnas dagen till fullo & försöka återuppleva allt i minsta detalj till min största förmåga. Flaket var ju det absolut bästa den dagen när klassen var samlade för sista gången & taggade som aldrig förr! Svettigt värre, men som jag tydligen hade uttryckt efteråt "om man inte har svettats har man inte levt" haha, ja.



Tack till alla, för alla presenter & uppmärksamheten & det glada humöret som gav ett perfekt drag hela dagen! Jag fick så fina saker och jag kunde absolut inte kunnat be om nåt bättre - tusen tack räcker inte, tacktacktack!

__________________________________

Sen så har jag varit på 40 årsfest & firat Ellis pappa, grattis till honom igen! Det var riktigt roligt med massa sketcher & underhållning. Måste ju bara berömma Ellis mamma Anna-Lena för hennes otroliga tålamod & så bra allting blev. Att hon orkar haha! Studenten sen två dagar efter en rejäl 40årsfest, gudars.. Det var toppen iaf! Tack för att jag fick komma :)


Här har vi en glad Martin som öppnar paket    |    och en Mc D-skylt som han fick av oss! hehe

__________________________________

Jag och Caroline har varit förlovade i 3 månader hihi ^^ men vi har fortfarande inte firat det men Carro var duktig nog att komma ihåg det denna månad iallafall haha till skillnad från vissa andra.. Puss på dig! Love you <3



haha de finns nästan inga bilder på oss.. skärpning! ♥

__________________________________

Sen igår, så var jag på Rebel Music Festival i Enköping! Första året de drog igång en Reggaefestival och det var bra med folk för att vara så nystartat! En riktigt bra kväll! Sen så fyllde Lollo år också så vi firade henne med :)


Här spelar Stefan "Lollos pojkvän" Lindgren's band First Light.
OTROLIGT GRYMMA! Lyssna Mr Badman, Sweet Love & Turn It Up


Här har vi Michael Prophet som First Light även var komp till!!!

__________________________________

this is it 4 now.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: