and if you want me to be real deep.

Har inte uppdaterat på senaste på grund av brist på intresse & internet. Men sen sist jag skrev om man inte räknar med inlägget med visdomens ord från några timmar tillbaka så dygnade jag ju, och det gick superbra förutom att jag inte riktigt var i verkligheten med båda fötterna haha! & antingen så utvecklade jag pollenallergi eller blev förkyld - det senare låter ju mer logiskt! Drog till Heidenstam & rökte vattenpipa med Lea, Becca, Lollo, Patrik & Måns så börja det spöregna (y) men vi hade tak, och kom därifrån tillslut :) så fick jag sooova! & nu de senaste dagarna har jag spenderat med min älskade Caroline & hennes pojkvän Alex, spelat massa kort & gått på bio och så :) ikväll blir det nog lugna puckar! Men det är bartömning på Gillet ni som är sugna på lite alkohol.



Två fulla vänner Nyårsafton 2010. Mitt öga hade sprängts :'/
vilket ni säkert ser. Fett fult. Hela bilden är ful, förrutom Ida.
Men tyck synd om mig, vi kan ju låtsas att det gjorde ont..

1 kommentarer
carro säger:
http://crlccs.blogg.se/

<3

2011-06-18 @ 20:51:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: