spotify premium

Jag ska fan ta och köpa Premium nu! Gaah 5 ggr/låt och de drev inte! Riktigt irriterande, busig som jag är så smyger jag mig in på Spotify på datan nere & vips så har jag premium haha för en viss person har glömt & logga ut :)

Sen så har jag hittat ett album med endast Doctor's Darling Riddim! Tycker nog att Degree's It No Matter är den allra bästa av dom. It's a Pity är också bra fast jag gillar Laid Blak's version bättre av den texten, men den finns ju inte på Spotify sämst, bara på YouTube - lyssna här!

3 kommentarer
carro säger:
http://crlccs.blogg.se/

skojaru? får man bara lyssna på en låt 5 ggr? vilket skämt.

2011-06-18 @ 20:49:40
v säger:

fan vad sexig du är!! skulle inte banga;)

2011-06-18 @ 23:12:28
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

Carro: menaaaart!

Anonyma V: tack antar jag hah, ser ingen bild på mig själv i detta inlägg dock höhöööö

2011-06-22 @ 20:27:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: