leaving it all with my only friend

Snart snart snaaaaart är det Peace and Love 2011! Längtar så jävla mycket! Stämningen alla jävla underbara människor lyckan musiken & Volbeat!!!!! Så grymt glad för att jag slipper krångla med schemabyte & allt eftersom jag ska jobba där, missar bara Kings of Leon som jag vill se men någon antar jag att man måste missa... & nåväl Volbeat är anledningen till att jag drar upp dit i år igen med haha de är ju bara för döbra! Det kommer vara den bästa upplevelsen i sommar känns det som :) De spelar 20.45 - 22.15 så jag hinner både vara lite dragen & sova innan jag ska upp och jobba klockan 03.00 fredag morgon haha.. jaja toppen! Nu ska jag ringa Caroline Sjöberg. Puss!


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: