borrborrborr in the tand?

Ska till tandläkarn imorgon :( vill verkligen inte har alltid ogillat tandläkaren sen jag var liten. Happ lika bra & få't överstökat sista gången innan det börjar kosta pengar liksom. Fett jävla dyrt! Jag ska borsta mina tänder hela tiden varje dag haha & få värsta Pepsodent-tänderna hells yeah! Fast nä... nej usch imorgon måste jag tvätta. Det är ju midsommar på fredag och på lördag vill jag vara bakis sen på söndag drar jag till Borlänge en vecka för lite festival sådär lite Peace and Love som jag skriver om hela tiden känns det som :D VOLBEAT LIKSOM! haha tröttnar aldrig på att tjata om det ni kommer få höra om det mycket efteråt må jag tro ^^ (kan man säga så? må jag tro? jag tycker mig ha hört det men jag kan ju bara vara knasig som vanligt) jajajajaja tjaaaat elin. tröttna rå haha :D jag börjar märka att jag är trött för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag skriver endå. Tycker ni att jag skriver förlånga texter förresten? Ni få av mina läsare som faktiskt tar er tid att kommentera? Hah. Anyways, nu måste jag sova för ska som sagt upp till tandläkaren imorgon & ska vara där halv nio -.- wish me luck eller nåt!


JAH BLESS ;*

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: