obligatoriskt fält

Sorry for lousy update eller nåt då, sitter nu och kollar på Harry Potter och Fenixorden med mina systrar. Imorn gäller det - premiären av sista filmen Dödsrelikerna del 2 går av stapeln och vi tre bänkar SF's Spegelbiograf vid två! Jag längtar längtar längtar, även fast det är lite sad att allt kommer till sitt slut nu (nog för att jag redan vet slutet förvisso man har väl läst böckerna, men ändå). Igår var jag med min kära Ellinor och vi va ute i en park med Lea & Manne sen blev det Fucking Åmål innan jag drog hem till Storvreta.

Men vet ni rå vad som händer imorgon? Förutom bion som jag skrev några rader om tidigare. Elli fyller hela 19 jordsnurr & det firar vi på torsdag med utgång på Red Room! Dom har ju såndär dancehall kväll där varje torsdag - hur bra? Sen i helgen ser det ut som så att man far ut till lilla sommarstugan med några sköna peeps. L o v e l y det var länge sen jag var där! Nu måste jag återgå till min favorit-trollkarl, CYA!



Skål från Elli's artonårsdag! ;*

1 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

oj haha har aldri sett denhär bilden :o! de va en braa dag de (: <3

2011-07-12 @ 18:05:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: