månday 25th

Var ett tag sen jag skrev. Vet inte riktigt vad jag skulle skriva antar att jag hållt mig borta lite pga det här med Norge bl.a. ... vafan säger man? Det är ju rätt ofattbart det som hänt. Helt sinnesjukt rubbat. Tänker på de drabbade & lider med de anhöriga för de som satte livet till för en sån banal sak som politiken.. jag vet faktiskt inte vad jag tycker om den här händelsen för jag kan inte ens hantera det. Så vill inte skriva mer om detta. Helgen har jag spenderat med Carro. Träffade Elli och massa andra också och har bara tagit det lugnt. Idag ska jag kanske träffa Timmy får se får seee.


1 kommentarer
angelica säger:
http://wrah.blogg.se/

Tack :D But I like the challenge ;) Jaa det måste vi! Kommer ju hänga mkt i uppsala snart igen! :)<3

2011-07-25 @ 23:08:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: