leker med livet

Goddagens alla pinglor & prinsar! Idag har varit en seeeeg dag haha har inte gjort ett skit. En rolig grej som hände va att The Studio i Uppsala ringde mig och sa att jag har fått en gratis fotografering med styling + 3 vänner! Haha otippat, jag som inte ens tänkte svara för hatar när folk ringer från okänt nummer :P så det ska bli dunderlajban! Jag, Elli, Carro & Sara ska då fotas den 17e juli (: Ikväll ska jag chilla lite med Elli, Lea & grabbsen. Utgång i sikte får ser vart man hamnar! Ha en bra och varm onsdag på er - och glöm inte att lyssna på Kapten Röd's nya album Fläcken som aldrig går bort! Finns på YouTube, inte Spotify vad jag har hittat. Ju mer dom spottar, 1.000.000 nollor, Färgernas krig bl.a. rekomenderaaaaas starkt! Jaja, nu måste jag fräscha upp mä litte, puss!


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: