de går bra nu, kompis.


Tog en promenad med Timmy igår innan jag slockna i sängen. Riktigt skönt att prata om allt & inget! Idag vakna jag av Sara som skriker utanför min dörr att "fisken hoppa!!!" hahaha "pappa pappa pappa hjääälp!", jävla tard♥. & idag har jag inte gjort ett skit. Mormor & morfar kom förbi med nyplockade hallon och fick se blåklockorna som blommar fint runt mina ögon haha.. & ikväll kommer kusinerna hit och grillar det kommer bli riktigt mysigt var länge sen, allt för länge sen! Jag testade sminka över mina blåtiror också men det såg ju förjävligt ut eftersom svullnaden inte gått ner än.. bajs! Tur för solglajjs & tur att jag äääälskar såna & har många par :D Nu ska jag fortsätta göra ingenting de va jävligt skönt faktiskt! Ciaooo


("gammal" bild, vill inte lägga upp nå fler misshandlade bilder på mig haha.)

2 kommentarer
Lollo säger:
http://louisebodin.blogg.se/

Skönt att slippa sminka sig juh, istället för att variera med olika schysta ögon sminkningar så kör du på olika brillor. Tuff brud ;) <3

2011-07-20 @ 23:19:21
Marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

gummsilumsan dååå! vi ska prata om allt & inget när jag kommer hem <3

2011-07-21 @ 13:21:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: