äääej förlåt

Lovade tydligen igår att uppdatera om festival-veckan idag men vill faktiskt faktiskt ha med bilder och internet på lappisen har inte fungerat idag & där ligger alla bilder liksom. Så det får helt enkelt bli imorgon ni som e sugna på å höra alla detaljer! Får se om det blir innan eller efter "jobbet" bara, vet inte om jag ska på intervju och sen hem direkt eller börja på en gång haha. We'll see won't we? Känns bra anyways! Pengar liksom.. shiet vad man saknar såna just nu ;P Nu ska jag glo nån liten rulle sen sooova i min säääng inatt igen, att få vakna i sin underbara säng efter att ha bott i tält (huttra sig till sömns & vakna av värmeslag) en vecka ligger högt upp på bästa upplevelser-listan jag varit med om - inte för att jag skriver upp det haha men ni fattar hoppas jag ;) - G'natt puss & allt de där, hörs imorgon!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: