trötthet

Vill bara sova i hundra dagar och vakna när sommaren e här. Kan man göra så?
Jag var på bio ikväll med Sara, Christoffer, Dennis och Peter. Elli skulle egentligen också med men hon kunde inte sen :( Vi såg Love & other drugs, helt ok film. Mycket naket haha! Igår for jag, Sara, Christoffer och Ida hem till Kungen och hade det supertrevligt och drack och spela kort och pratade :) Jag blev så jäkla full dock.. men de e najs höhö. Ska nog sluta med spriten i alla fall kan inte riktigt hantera den och jag får minnesluckor vilket e onajs man vill ju komma ihåg vad man gör liksom. Haha. Nu ska jag ta mig en rejäl jävla sömn så jag kanske ser ut & känner mig som en människa imorgon! Puss på nosa

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: