stressen börjar avta

Vet inte varför men allting känns lite som att det är påväg mot en ljusare vardag med mer lugn. Kan ju bero på att solen återvänder sakta men säkert. Kan också bara vara tillfälligt, men hoppas inte. Har nog att göra med skoldagen idag också konstigt nog. Men det är ju den som sätter stressen ner i ryggmärgen på mig så när det känns lite lättare där så påverkar ju de i stort sett allt. Fick idag reda på att jag har väldigt stora chanser att få MVG i Formgivning men jag måste attenda resterande lektioner eftersom min frånvaro är en aning för hög, men hon gillar det jag gör och jag fick massa beröm för min prestation så det känns mer värt än ett MVG faktiskt om jag nu inte skulle få det :) Sen i svenskan var de inte alls så mycket kvar som jag fruktat, resterande ämnen känns också helt okej! Hahah nog med allt snack om plugget. Även om det känns lättare än vanligt blir den ju aldrig av med depression-stämpeln i mina ögon.

Just nu ligger jag och lyssnar på reggae och planerar lite inför min födelsedag, längtar! Fast det innebär också att mina fina töser gett sig av till andra sidan jorden.. men man ska se det positiva i det negativa, och jag är sjukt glad för deras skull! Nu ska jag kompletera läx-listan för att sedan ta mig igenom den bock för bock! Låter som en plan, puss på er :)

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: