skratta bör man annars dör man

Åh nu e jag sjuk i huvet igen, hatar huvudvärk! Gud vad jag inte pallar dessa sömnrutiner som har klampat sig på.. sover så dåligt nu för tiden vaknar flera gånger mitt i natten för att inte tala om hur sent John Blund kommer hit. Andra dagen jag vaknar med fetaste huvudvärken och det är inte roligt :( idag har jag sovit till ca halv två innan jag ens orkade ta mig ner för en huvudvärkstablett! Men så kan jag ju sitta här och tråka ut er med mina klagomål, eller inte! Idag ska jag städa rummet och laga kvällens middag sen imorgon kommer girlsen hit och firar Ida som fyller 19 :) Så det ser jag fram emot. Jobbigt att fokusera på det negativa när det finns så mycket positivt man kan tänka på istället, inte sant? Nu e mitt te klart! Puss

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: