she never could get drunk enough...

Känns som att jag borde skriva lite? Idag har jag mått allmänt jävla jättedåligt med feber och nysningar, dagen innan var tillståndet väldigt bakis så inte toppen alltså. Var ju ut i onsdags till Etage med brudarna sen drog jag och träffade Andreas och kompaniet på Tequila Bar. Kvällen skulle sluta på Bullit men där var det fullt så vi drog till Terassen istället. Folket tog bussen hem utom jag, Erik och Macki som tog en taxi strax efteråt haha :P Kvällen i största drag då, för detaljer skulle man liksom, vart där ;) jag och Erik slagga hos Oet iallefall. Imorgon så ska jag träffa Caroline -som åker hem på söndag! och så kommer Linda till Uppsala med :) Lite update, lovar ska bli bättre med bilder också! Men här kommer några från onsdagen. Det är Idas och Leas bilder dock ;P







1 kommentarer
Linda eriksson säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Vi hade riktigt trevligt, fast det var långt :)

2011-01-12 @ 19:16:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: