onsdag 11e

Vaknade imorse, kollade ut genom fönstret och tänkte att idag stannar jag nog inne. Sen kom jag på att jag hade skola så de va bara å stiga upp.. fan jag är fortfarande inne i lovrutinerna och jag får sova endast några få timmar varje natt eftersom jag inte kan somna. Idag hade jag sovmorgon i alla fall så kom jag till skolan, hade formgivning och så ringer telefonen. Det var från Fullerö handel och han berättade att jag har fått praktikplats där! Jag och Becka var där och sökte igår men han sa att de bara tar emot en praktikant åt gången men nu sa han att han gör ett undantag för oss två och att vi i mars ska få hjälpa till med deras trädgårdsmässa i stockholm som projekt :D så sjukt glad nu, slippa stressa över APUn åtminstone :) Nu sitter jag bara å segar ihjäl mig eftersom att Arbetsmiljö & Säkerhet va inställd och jag ska hjälpa till på infokvällen ikväll. Man får en biobiljett ;) Om tre timmar käkar vi. Vafan ska jag sysselsätta mig med?

2 kommentarer
Linda eriksson säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Svar: Love love to you :D:D

2011-01-12 @ 19:18:33
Linda erikssonn säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Svar 2, haha : Mm jag hoppa verkligen det, just nu känns det ganska pain :/ Tack gumman, det känns bra att veta :) <3

2011-01-12 @ 19:20:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: