nu ere slutt

Haha jag gick och la mig halv åtta i morse, jag kände för att vända tillbaka dygnet så jag gjorde mig trött inför ikväll ;P fårse om de funkar. Ligger och chattar med Elli på facebook just nu. Skulle vara skönare att prata verbalt med tösen men hon har ju blitt av med telefonen.. vi funderar på lite tröstshopping idag, slår aldrig fel! Men får se pengar e ett litet problem. Nu äre lovet slut i allefall. Fyfan. Men det har varit ett bra lov förrutom att jag varit sjuk två ggr och lite såna där tråkigheter. Bra sista jullov! Nu har jag studentkryssningen i siktet, 5'e mars e då Uppsalaborna lyfter båten från Östersjön. Det kommer bli storslaget och oförglömligt, me like! Nu blir de frukost/lunch (brunch?) sen drar jag mig i den osynliga kragen. Pusstja!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: