kollektiven kan ta mina pengar och trycka upp dom hårt

Så irriterad. Min mobil har slutat fungera bara så att alla vet! Jag har dampat lite och tagit ut simkort och batteri för att på nåt sätt få lilla mojängen att förstå att det är dags att sluta leka omöjlig nu. Så de senaste timmarna har jag inte kunnat ta emot sms heller men nu är det nog inga problem, jag kan bara inte svara på dom. Svara när folk ringer kan jag göra. Mitt skolkort (och resten av väskan) ligger hemma hos Becka eftersom jag inte pallade ta med det till maskeraden i lördags och tänkte att hon kunde ta med den till skolan idag. Ett litet megabeskymmer nudå: Hur kommer jag till skolan utan skolkortet? När jag inte kan skicka smsbiljett med mobilen? Och mitt vanliga busskort inte är laddat med en spänn för tillfället? Det fanns en lösning innan den 12e december: KONTANTER. Men de är ju inte tillräckliga att åka buss på längre utan det ska bli stockholmshysteri över hela landet.. Arg tjej. God morgon förresten. Tog en sovmorgon eftersom jag ändå inte kan passa den tid som jag måste. Jag kanske får skylla mig själv lite grann eftersom jag glömt mitt busskort inne i stan, men nej jag tycker inte detta är mitt fel faktiskt. Puss & Kram.

1 kommentarer
Linda Eriksson säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Svar; Hhih tack Raring ;) Ja du om någon passade sjukt bra i rött. Ja det är sant. Tänkte att jag skulle fråga rasmus som är duktig på sånt där, men kan vara så attjag ångrar mig fort. För tycker mörkt hår o röda läppar är så snyggt ;Dhaha

Puss

2011-01-17 @ 19:53:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: